אנשי השירות שלך

שווה לבדוק:

  • כמה לקוחות חוזרים עם חוויה חיובית?
  • מה חווית הלקוח שלך?
  • על מה מתלוננים הלקוחות שלך?
  • מה רמת המיומנות של אנשי השירות שלך בהתמודדות עם התנגדויות?
  • מה אומרים אנשי הארגון על השירות הפנים ארגוני שלכם?
  • האם מוקד השירות פועל באופן האופטימאלי?

שירות איכותי נמדד בחווית השירות אותה חווים הלקוחות החיצוניים והלקוחות הפנימיים שלכם. 

איך זה עובד?

לאחר אבחון, עם אפשרות ללקוח סמוי, תבנה תוכנית עבודה בה עבודה אישית וקבוצתית לבניית תהליכי עבודה מקדמים, רכישת מיומנויות, אימון וסופרויז'ן על הביצועים לשירות שיחזרו בשבילו שוב ושוב.

צרו קשר למינוף השירות שלכם. לחצו כאן