ww.neverest.co.il
 


כיצד אני מדרג/ת את זרימת המידע בין המחלקות בארגון שלי?
[תוצאות]


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


NeveRest בחינוך
ממנפת את הידע, המידע  והנסיון הרב שנצבר בתחומים עסקיים וארגוניים לבניית תוכניות לפיתוח מערכת החינוך.

בין הדגשים:
*חשיבה יצירתית- לפיתוח תכנים המשלבים אלמנטים שונים בדגש MI&S:
ריבוי אינטליגנציות וחושים, להישגים חדשים.
*פיתוח והעצמה אישית- כבסיס לצמיחה של הצוות החינוכי ולאימון התלמידים
להצלחות בעזרת המיומנויות הנרכשות.
*מצויינות והצטיינות- חתירה מתמדת למצויינות אישית ולהצטיינות
בתחומים אישיים ומקצועיים.
*גיוס הצוות החינוכי למטרות בית הספר.

בין המיזמים:
1. הזכות למצויינות- לטיפוח מצויינות אישית בכל ילד וילדה במערכת החינוך.
2. צוותי חינוך מטפסים לאוורסט- הטמעת החשיבה היצירתית בDNA החינוכי.
3. 'מה האוורסט שלך?' בניית האוורסט החינוכי של בית הספר.
4. סושי וחינוך חברתי? מה הקשר?! חינוך חברתי- גיוס כלל הצוות החינוכי לשת"פ עם החינוך החברתי.
5. פיתוח ומקצוע צוותים וחונכים באות הנוער הישראלי.



1. 






2. 



"אין כחלום ליצירת העתיד" ויקטור הוגו

NeveRest
בחינוך נולדה מתוך רצון לאפשר למחנכים והמורים
ליהנות מאותם הכלים המאפשרים לארגונים עסקיים להעפיל לגבהים.

ב'נוורסט- הכי רחוק שאפשר', נבנתה תוכנית ייחודית למערכת החינוך:
תהליך עומק  להיכרות והטמעת החשיבה היצירתית ביומיום החינוכי.

קישורים למאמרים בנושא חשיבה יצירתית, תוכלו למצוא תחת 'מאמרים מקצועיים'



מצורפת 'תוכנית ארבעת השלבים' לטיפוס לאוורסט החינוכי:

סוף השנה מגיע ועמו פתיחת שנת תשע"ד- האם את מוכנה?
 
האם המורים שלך הגיעו אל האוורסט שלהם?
האם בית הספר הצליח להעפיל אל האוורסט שהצבתם?
האם מיקדתם עצמכם באוורסט האישי, מעבר להישגים הלימודיים ולאקלים הבית ספרי?
האם ניתן לעשות זאת אחרת ולהשיג תוצאות מקדמות יותר?

 
'המסע לאוורסט' מספר את סיפורה של ורד עצמון MA, יועצת ארגונית ומאמנת מחשבתית לתוצאות התנהגותיות, אשר מצאה עצמה לבד בדרך לאוורסט.
 
איך זה קרה?  מה עושים כשצריך לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות? אילו ערכים החזיקו אותה בחיים?
איך שרשרת האירועים סייעה בידה להתבונן על החיים מזווית אחרת שהובילה אותה לגבהים אחרים?
ואיך, עם מגבלות – פיסיות ומנטאליות, ניתן בכל זאת לשבור גבולות?
 
זהו סיפור אמיץ, מרתק, כנה ומפתיע, המשתף את הקהל במאורעות, בחשיבה, בדילמות, ומפנה זרקור אל כל אחד ואחת לחשיבה אישית, לבחינה עצמית ולהצבת מטרות אישיות ו/או ארגוניות
למסע אל האוורסט האישי של כל אחת ואחד מאתנו.
 
מה אני מרוויחה?
*צוות מורים מודע- לבחירות ולבלימות
    *צוות מורים מוכוון מטרה- 'מה האוורסט שלי?'
    *צוות מורים מחובר לערכים: מהם ומה המשמעות עבורי כמחנך/ת
    *צוות מורים עם כלים מגוונים להשיג יותר: לשבור את תקרת הזכוכית
 *חוויה משותפת ושפה משותפת להציב ולהתכוונן אל האוורסט שלכן כצוות בבית הספר
 
איך ומתי?
סוף שנה
ניתן להנות מהרצאה בחדר המורים לקראת סוף השנה ובה להפנות זרקור אל צוות ההוראה להבנת בחירות אישיות ולהתמקדות באוורסט לשנה הבאה. להכין עצמם באופן אישי לטיפוס המאתגר והמשותף בתע"ד.
תחילת שנה
להתחיל את השנה בהרצאה או סדנה ממנפת, לצוות ההוראה, להעיר את פרפרי ההתרגשות והיצירה שבבטן ליצירת הניצוץ בעיניים לשנת טיפוס מאתגרת ומספקת.

תאריכי סוף השנה מוגבלים, מהרו לשריין את התאריך המתאים לכן/ם

 
4. סושי וחינוך חברתי? מה הקשר?!
 







 
לייבסיטי - בניית אתרים